sobota, 2 listopada 2013

why I am here?


Każdego ranka po imprezie człek zadaje sobie zajebiście egzystencjalne pytanie typu: kim jestem..., dlaczego tu jestem... dzis budząc się w jakimś mieszkaniu i widząc świt miasta z wysokiej kamienicy,  ladujacy samolot i wysokie budynki zdałam sobie podobne pytanie. i zrobiłam zdjęcie,  bo widok był zatrważający.  Ciepło słońca jeszcze letniego grzalo w łydki i świadomość wczorajszych wydarzeń wróciła.
 Przed granicą hiszpańską byłyśmy przygotowane do spędzenia sympatycznej nocy na stacji,  było bowiem już niebywale ciepło.   Zdarzyło się jednak,  że dojechałyśmy na miejsce. Barcelona, wielka i pakmiasta, na razie nie oferowała nam noclegu.  Do czasu. Wierzylysmy nie bez powodu, że karma o nas zadba.  Zawsze daje nam jedzenie,  nocleg, przygody, nie lekalysmy się więc o to, że spędzimy noc na zewnątrz,  a jeśli jednak, vto co ztego?
Pytając młodych ludzi siedzących przy piwie o drogę na squat, zaproponowali noc u nich w mieszkaniu nieopodal. Bar, w którym siedzieli  był świeżo otwarty i właściciel dbał o każdego przynosząc mu porcję czegoś smacznego typu makaron z mięsem.  Kiedy nieopatrznie  dowiedział się,  że jestem wege, zrobił  i dla mnie co nieco...  tanie piwa i dobry nastrój towarzyszył nam tej nocy aż do snu.

Kolejny dzień w Barcelonie spędziłyśmy na snuciu się po  pięknym,  ale konsumpcyjnym mieście. Wiele inspiracji udało jam się obudzić,  przeprowadzić kilka twórczych rozmów,  chłonąc niepowtarzalny klimat,  który zdawał się być poza całym tym tłumem  japońskich wycieczek,  niezależnie i  pogardliwie spoglądając szalenczymi  oczami morskich kamienic
Gaudiego.  Potem rytualna kąpiel  morzu, park kuglarski, i daremne szukanie zaawansowanych noclegodawców.
Noc opis ostatniej nocy barcelonskiej należy do Matyldy l polecam, bo  "tak mało czasu zostało,  żeby opowiedzieć co się wczoraj działo"*

* http://m.youtube.com/watch?v=0H4UjYkQ1X8
~thalia

1 komentarz:

  1. Nie przesadzaj z tym przywolywaniem karmy. Idac tym tropem kazdy facet, na ktorym zalezc bedzie Talce bedzie ja zdradzal z latwymi, nawalonymi laskami (niekoniecznie urodziwymi).

    OdpowiedzUsuń